آقا جان بیا ...

منجی بشریت

جهان تشنه کمال اخلاق است

آقا جان بیا ...

منتظر
منجی بشریت جهان تشنه کمال اخلاق است

آقا جان بیا ...

آنقدر که سردی زمین را حس نکنی

به آفتاب میگویم ملایم بتابد

مهتاب را میگویم روشنتر از همیشه بیاید

باران را خبر میکنم تا خوشبو تر از همیشه ببارد

تمام شهر را جار میزنم که ...

مولایم آمد

ای کوفیان ببینید مولایم آمد

همان که وقتی منتظرش بودم مسخره ام کردید

به تک تک بچه ها شاخه ای از گل نرگس میدهم

تا تداعی کنددر ذهنشان نام مادرت را

ای مولای من اشک شوقم را چه کنم

به یقین نمیگذارد چهره ی ملکوتیت را به وضوح ببینم

هر چند حضورت برایمان کافیست

تمام شهر را میدوم تا نکند کسی بی خبر بماند از آمدنت

فقط....

میترسم

از فکر اینکه تو بیایی و من نشناسمت

که نکند تو بیایی و من در خواب باشم

که نکند قبل از ظهورت بمیرم

ای نور چشمانم قسم به تمام سالهای غیبتت قسم به تمام دردهایی که در این سالها تحمل کردی و دم بر نیاوردی

بگذار ثانیه ای به صورتت خیره شوم

 

 


نظرات شما عزیزان:

سید علیرضا
ساعت0:45---2 خرداد 1394
سلام من سید علیرضا رضوی هستم وبلاگ قشنگی دارید اگر خواستید بیاید به وبلاگ من هم سری بزنید . . .

انصار المهدی (عج) رفسنجان
ساعت0:45---2 خرداد 1394
سلام من از پایگاه انصار المهدی (عج) رفسنجان هستم وبلاگ قشنگی دارید اگر خواستید بیاید به وبلاگ من هم سری بزنید . . .

سید علیرضا
ساعت0:44---2 خرداد 1394
سلام من از پایگاه انصار المهدی (عج) رفسنجان هستم وبلاگ قشنگی دارید اگر خواستید بیاید به وبلاگ من هم سری بزنید . . .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | 18:35 | نویسنده : منتظر |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.